Sunday.


Men kära nån vilken meningslös dag detta varit. Inte gjort ett piss. Legat i soffan, diskat, legat i soffan, lagat mat, legat i soffan . . Ni hör ju, skämmes!

Igår var det dags för sittning nummer 4 hos tatueraren. Fyllde i de sex återstående stjärnorna. Gött att det äntligen är klart! En sista sittning för att jämna till linjer samt kolla färgerna sen är den HELT KLAR! :D Känns jävligt skönt faktiskt för så ont som det gjorde igår vette huen om jag skulle kunna utsätta mig för igen..huvva.

Ny gaddad och fin stack jag hem en sväng för att fixa nunan lite innan det var dags att bege sig bort till Per för lite alkoholintag och häng med härligt folk. Riktigt trevligt! Mera sånt tack! :)

Ska nog bege mig mot kudden nu tror jag. Lika bra om man ska orka upp pigg och allert i morgon..

Förresten, snart bär det av hemåt igen! :D
Rullar uppåt torsdag den 28:e och blir då hemma över helgen! MYS!
Utgång på Skalet är givet då Mange Schmidt spelar på lördan - Yeeeey!

Raukes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback