Summering av år 2009.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Packade ihop mina ägodelar och flyttade ner till Göteborg.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade väl egentligen inget nyårslöfte vad jag kan minnas, inget förutom det gamla vanliga att inte sluta snusa :p

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jo mina vänner Micke och Erika fick en söt liten pöjk, Leon :)

Dog någon som stod dig nära?
Nix, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Skåneland, haha!

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nää inte vad jag kan komma på, ska vara lite mer kärlek då kanske . .

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
13:e juni då jag och Flisan flyttade ner till Götet.

Vad var din största framgång 2009?

Hum, kanske att prova mina vingar på annat håll än i Svenstavik.

Största misstaget?
Det är väl en del men de behåller jag mig själv.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mjo lite kanske.

Bästa
köpet?
Eeh, mina Norröna täckbrallor! ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Garanterat bensin och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa det har varit en massa saker osm gjort mig glad men kommer dock inte på någon specifik.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
On the road again med Willie Nelson.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvan av året var rätt tung men sen blev det bara bättre och bättre! :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit alkohol och ätit chili chees.

Hur tillbringade du julen?

Hemma hos mormor och morfar tillsammans med syskon, mamma, Bengt, moster med familj och morbror med familj :) MYS!

Blev du kär i år?
Jo.

Blev du tillsammans med någon?
Jo men det var en kortvarig sak.

Favoritprogram på TV?
Desperates och Familjen Annorlunda.

Bästa boken du läste i år?
The Dirt - Mötley Crüe, Heroin Diaries - Nikki Sixx och Slash - Slash. GRYMMA!

Största musikaliska upptäckten?
Mötley (!!) Visserligen har jag väl hört dem förut men inte på samma sätt som nu.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En plattång av syster :)

Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag spenderade min dag på Åsarna Skicenter där Patriks Combo spelade tillsammans med en massa annat skojigt folk! :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart det finns men det är inget att gräva ner sig i nu, gjort är gjort!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Rocker!

Vad fick dig att må bra?
Familjen och alla underbara vänner!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Slash! Haha, tatuerade till och med in hans namnteckning, då kan ni ju förstå HUR sugen jag ÄR på honom ;)

Vem saknade du?
Då jag flyttade till Götet infann sig en saknad efter familjen och vännerna i norr.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nyfunna vänner i Götet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback