100106 - William 6 år!



Underbara älskade lillebror fyller hela sex år idag! Kan ni fatta!?
Första födelsedagen på sex år som jag missar, känns inte okej. Men men, what to do?
GRATTIS ÄLSKLING!

Varit dåligt med uppdateringar på senaste, skärpning där!
Kan berätta lite kortfattat vad som hänt..

* 18/12 var det dags för julfest med jobbet, en fest som jag, Flisan och två tjejer till varit med och anordnat. Mycket trevligt och gästerna verkade nöjda! :)
* 19/12 var det äntligen dags att packa in sig i den lille blåe och åka hem!
* 24/12 var det som alla andra år julafton. Denna spenderades hemma hos mormor och morfar tillsammans med släkten på mamma sida. Trevligt till tusen!
25/12 var det äntligen dags att stiga på bussen som tog oss upp till Skalet där det partades för fulla muggar!
* 26/12 fick jag återuppliva gamla härliga minnen på Jemten då (nästan) ALLA var där och förlustade sig tillsammans med mig :)
* 30/12 utgång på Skalet för ännu en lyckad kväll.
* 31/12 dagen började med en härlig ridtur därefter följde god mat hemma på Gröngatan och slutligen shake shake shake på Skalet.

En massa mys, skratt, några stadsbesök, lite jobb och ännu mera mys ingick också i  vistelsen :)
Vemodigt till tusen att åter bege sig neråt södern igen den 2:a men det gick tillslut det med..

Förra veckan bestod till största del av jobb och lite träning. Helgen har mest bestått av mys och prat :) Var på bio igår och kikade på "Luftslottet som sprängdes" - kanon film! Nästan så jag tycker att den är den bästa av de tre. Idag har det återigen varit jobb. 30 minuters konditions träning på lunchen, mer jobb och slutligen 60 minuters body pump. Rätt mör i kroppen nu vill jag lova - meeeen så ska jag bli fit till forum också! :p

Kika efter lite jobb i Norge nu innan det är dags att släcka.
Har ni nåt/vet ni om nåt får ni gärna höra av er - tar näääästan vad som helst.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback