Liiiiiiista.


1. När gick du upp idag?
Tror klockan var runt halv tio då Per uppenbarade sig vid madrassen.
2. Diamanter eller pärlor? 
Hum . . . diamanter tror jag. 
3. Senaste filmen du såg på bio?
Inglorius Basterds - SJUKT BRA!
4. Favorit tv-program?
Lipstick Jungle, händer dock sällan att jag lyckas se det då det sänds på tv'n.
5. Vad åt du till frukost?
Lite yoghurt och flingor.
6. Vad är ditt / dina andra namn
Cecilia. 
7. Din favoritmat?
Oj . . . grillat är gott, tacos är gott. Nåt av det kanske.
8. Vilken mat gillar du inte?
Bruna bönor samt palt och blodpudding. 
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar nästan aldrig på cd-skivor. Eller jo, de jag har bränt men dom brukar innehålla allt mellan himel och jord så det räknas nog inte.
10. Vilken bil kör du?
En Passat 1,8 T - nån som är sugen på att köpa?
11.  Vilken är din Favoritmacka? 
EN baguett från Baguetten med oströra - MUMS!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Folk som överdriver och ljuger, huvva!
13. Vilka är dina favoritkläder? 
Jaa, kanske mina otroligt fula mjukisbrallor och min underbara Honda t-shirt ;)
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka ?
USA, lätt! 
15. Favoritklädmärke? 
Peak har bra och snygga kläder. Jeans tycker jag om G-star . . . men nån favorit vet jag inte om jag har dock.
16. Var vill du dra dig tillbaka? 
Hemma i Jämtland, alla gånger! 
17. Favorittid på dagen? 
Eftermiddag/kvällen. 
18. Var är du född?
Östersunds BB.
19. Vilken är din favoritsport att se på? 
Friidrott eller fotboll (om Sverige spelar alltså). 
20. Coca Cola eller Pepsi? 
Coca Cola
21. Fotboll eller ishockey? 
Fotboll!
22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 
Defenitivt nattuggla! 
23. Pedikyr eller manikyr?  
Pedikyr tror jag.
24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nää, inte vad jag vet. 
25. Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelerska, sångerska, modell . . . va bra de gick.
26. Bästa barndomsminnet?
Oj, finns en hel del men kommer inte på något specifikt just nu.
27. Nånsin rullat in någon i toapapper? 
Nääää.
28. Varit med om en bilolycka? 
Tack och lov inte, peppar peppar.
29. Favoritdag i veckan? 
Fredagar, nu kan iofs torsdagar komma att vara väldigt omtyckta också eftersom vi hädanefter kommer att vara ledig på fredagar.
30. Favoritblomma?
Lilja.
31.  Favorit-snabbmatsrestaurant? 
Burger King. 
32. Har du någon cykel? 
Tyvärr inte :/
33. Vem fick du senaste mailet från?
Reklam eller facebook.
34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
IKEA eller nån bra klädbutik.
35. Senaste personen du delade en middag med? 
Emma, Flisan, Anton, Ludde, Lim och Robin igår :)
36. Vad sysslar du med just nu?
Absolut ingenting . . .
37. Favoritfärg? 
Svart i guess.
38.  Hur många tatueringar?
Två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback