Schleeten!


Jävlar i min lilla låda så trött jag blev bara sådär helt appropå . . .
Tog en dusch och sen var det färdigt, även att jag har en känsla av träningsvärk i benen, hum . . . Hur kan det vara möjligt??

Nere i Götet igen efter en underbar vistelse hemma i norr!

Ungefär såhär har de senaste dagarna sett ut;

* Torsdag - anlände till Rätan som en liten överraskning då Robin va den enda där hemma som visste att vi skulle komma.
* Fredag - Tidig uppstigning. Åkte upp på Hogna och hälsade på Böle Byggs anställda + Emma. Svenstavik där jag överraskade mamma på jobbet (lyckat även det då inte hon heller visste att jag var hemma). Strosade lite på byn och shoppade halsband till mig och stövlar till Ulla som dagen till ära fyllde år :) Avrundade Svensta vistelsen med en tur på Dollar :) Bingo senare på kvällen som tyvärr inte gav någon utdelning.
* Lördag - Jag och Emma åkte till Svensta och fikade på cafét med mamma, Wille och Mackan. Hem till Rätan där det var födelsedagsmiddag för Ulla. Vemdalen med förfest hos Ola och sedan utgång på Huskey sen på kvällen.
* Söndag - B a k i s . . . har aldrig tidigare mått så dåligt men det fick det vara värt efter en så rolig kväll! Åkte med Flisan, Tea, Bella och Ola till Svensta där det blev mat på Draupner. Stannade sedan hos mor och Bengt. Åkte till Brånan och hälsade på. Avslutade kvällen hemma i mamma och Bengans soffa med en kopp te :)
* Måndag - Var ute i skogen med Emmalina och plockade svamp, hittade riktigt mycket! Var sedan uppe hos mormor och morfar och hälsade på samt hämtade lite saker som skulle med mig ner till Götet.
* Tisdag - Hejdå till familjen på Klövervägen 1. Upphämtad av Flisan och tillsammans åkte vi till Klövet för att få våra hår klippta av Angelica. Undertiden Flisan blev färgad passade jag på att åka och säga hejdå till Emma och pappa som var på Hogna. Till Rätan en sväng för att hämta upp lite älgkött och sen bar det av neråt. Slog nytt personligt rekord i körtid - 7 timmar (!!)

Har jobbat idag. Usch. Tur det inte är så många dagar kvar innan det är helg igen.

Fortfarande förkyld är jag också, hostar som besatt emellanåt . . . gillar det inte.

Har sedan jag kom hem idag ägnat en hel del tid åt att rensa klart svampen jag plockade. Huga vilket skitgöra men nu är det klart och all svamp ligger på tork på tidningspapper inne i köket :)

Nu blir det sängen och nån film innan det är dags att sova.
Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback