I MORGON!!!


Jippie!
I morgon åker dom, min älskade syster och mina älskade vänner. Dom kommer hit till mig i morgon och jag är gladigast i hela världen! :) Trist dock att jag måste jobba till nio men va fan, det får så lov att funka.

Har haft en skitdag idag. Varit så fruktansvärt less och tyckt att allt varit trist. Tog mig dock igenom även den här dagen tillslut. Sålde inge bra ikväll . . . igen. Endast två ordrar fick jag iväg men men . . . nån dag ska det väl förhoppningsvis vända?

Väl hemma blev det matlagning igen; fiskpinnar, päere och sås + kokta grönsaker. Long time no see till fiskpinnarna. Ska bli mumma i morgon.


Nu, ikväll ska jag banne mig se klart Con Air som jag kikat på nu i tre kvällar på rad, haha.

Godnatt.
I morgon ska bli en bra dag för det har jag bestämt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback