"Ensam mamma söker"


Inte visste väl jag att "Ensam mamma söker" börjar idag. Herregud! Höll på att missa :p

Idag har det varit en mycket mycket bra dag. Började med att sova ut ordentligt. Vaknade nog inte förrän klockan va 12. Käkade lite frulle, drog på shortsen och begav oss sedan ut till Arendal där folket samlats för lite jetski och ringåkning! Apjävlaskoj alltså! Men herregud så jobbigt det var . . . shit. Lär ju ha en rätt rejäl träningsvärk i morgon kan jag tänka mig men det var det lätt värt! :D Bor jag fortfarande kvar här nere nästa sommar och har en okej ekonomi då jäklar är det jag som köper en egen jetski - l ä t t !

Väl hemma igen blev det matlagning och lite städning. Åt god chili con carne och kikade på Segemyhr :)

Nu blir det en lång och välbehövlig dusch innan det är godnatt.
På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback