Borta bra . . .


. . . men hemma är nog fan i mig BÄST alltså!

Jag och Flisan fattade i förrgår beslut om att åka hem, hem till Jämtland. Åkte från Götet ifrå vid två och var framme i Rätan vid elva (körde fel en sväng där . . .) Så roligt att bara dyka upp helt appropå, Robin var den enda härifrån som visste att vi skulle komma så det var en rolig överraskning :)

Blev tidig uppstigning idag. Emma ringde och väckte mig vid halv nio. Åt lite frukost med Ulla och for sedan bort till stallet för att hälsa på Busen och Rea. Jisses amalia så han har växt den lille! Men sa go! Dock med en, enligt mig, lite uppkäftig attityd :p Haha. Susade upp på Hogna för att hälsa på folket som var där och jobbade. Ååh så vackert det är uppe på fjället såhär års. Hade jag kunnat stanna några dagar längre hade jag lätt ägnat en dag åt fjällvandring, sjukt härligt!

Well. Efter besöket på Hogna fortsatte jag min turné mot Svensta där jag kikade in på Dollar kontoret och hälsade på mamma. Även hon blev väldigt förvånad över att jag var hemma :) Drog en repa på byn och inhandlade ett halsband åt mig själv samt en födelsedagspresent åt Ulla som dagen till ära fyller 55 år. Avslutade min Svenstavistelse med ett besök på Dollar.

Har nu ikväll varit på bingo i Hogdal. HERREGUD! 35 brickor och bara 1 ifrån EN gång!!
Ska det verkligrn vara så???? Huvva.

I morgon vette huen vad man ska bedriva dagen med. Kanske ut och kika efter lite svamp . . . ? Kvällen ska hur som haver spenderas i Vemdalen på Huskey där Ständut ska spela - s k o j ! Lär bli en jäkla massa folk som det låter vilket ju alltid är roligt! Hoppas dock bara att man kommer in . . .

Nu tror jag banne mig att det blir sängen för min del.
Ska gå och lägga mig och fundera lite över livet och vad som komma skall, jisses.
Att det alltid ska vara så jäkla svårt . . . :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback