Big city life.


Här i storstan rullar livet på.

Syster, Robin, Lim, Tea och Tesso anlände i onsdags och gladigast i världen var jag och Flisan! Jobbade på som satan på dagen för att både jag och F skulle kunna vara lediga på torsdagen. We made it och kunde se oss som långlediga efter det :)

Grillning och mys i onsdags kväll tillsammans med alla godingar ute på Anton Mansion. Treeeevligt. 24:an hem där systrarna Norling somnade som stockar. Stadstur i torsdags där det blev klippning av barret (mycket nöjd!) och strosande inne i femman. Volvo special till middag vilken smakade lika gott som alltid och prat med folket sen på kvällskvisten fick avsluta torsdagen.

Igår blev det en lång och välbehövlig sovmorgon. Vaknade till liv och tog spånken in till stan med syster. Shoppade en tröja på Gina och lite hårfärg på Hm. Hem till lägenheten där Emma slängde i färgen i håret på mig. Fixade till utseendet lite och susade därefter ut till Torslanda där Flisan väntade. Kirrade smink och hår samt avnöjt underbart god tacos. Intog lite vin och hoppade sedan in i Caravellen som förde oss bort till Lollo och Calle. Hade en riktigt trevlig kväll med alla underbara och somnade sedan gott i Antons vardagsrum vid tre snåret.

Idag har varit en slödag utan dess like. Skjutsat omkring Per, Jonas och Lim, ätit lite chili cheese, hälsat på hemma hos Tom och Caro samt fått båda armarna sönderslagna av Lim och Per . . . Tog den lille blåe hem till lägenheten där jag och Emma bestämde oss för att åka in till stan och gå på bio (hade fått två biobiljetter av Tom och Caro :)). Kikade på Beck - I stormens öga. Mjaaa, var väl okej, sevärd.


Nu tror jag att jag ska gå och göra mig en kopp te och nån macka innan det är dags att sussa.
Natti natti tills vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback