Well yeah, i'm going.


Går och går och går . . . till jobbet och från jobbet.
Riktigt gött är det!

Köpte mig igår ett par nya löparbrallor och har nu räknat ut att genom att skippa månadskort hos Västtrafik i två månader (alltså fortsätta gå till jobbet två månader till) har jag tjänat in vad jag la ut på dom. Det ska jag fixa, i have to! Har kommit in i ett sånt bra flow nu så jag får bara inte sluta. I morgon ska jag dessutom kolla upp någon bra badanläggning i närheten så man kan börja kombinera gåendet med simning :) Samt att mina tankar vandrar lite kring att följa med chefen på gymmet.

Jisses, mer välsvarvad kropp än vad min kommer att bli får ni leta efter!

Idag fick jag en julklapp av mamma och Bengt ;) Hittade ett par såååå snygga baggy jeans på Carlings men kände att plånboken inte riktigt fixade en sådan utsvävning nu såhär innan lön. Ringde då mamma och sa att jag nu visste vad jag önskade mig i julklapp . . . tja, resten kanske ni kan räkna ut själva. Ska dit och betala dom i morgon :) DOCK får jag inte använda dessa innan julafton då jag egentligen inte ska veta att jag ska få dem, hum :p

Nu ska jag borsta tänderna, packa lite inför morgondagen och sedan lägga mig - mina ben kommer att tacka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback