Tra-la-la-la.


Lång dag känns det som . . . eller?
Kanske inte när jag tänker efter. Kan bero på att vi spenderade en väldans massa tid i en och samma lägenhet idag. Den var inte så stökig egentligen men det var dammigt och en jäkla massa hundhår :/

Efter jobbet gick vi till centralen och inväntade Ludde som kom och plockade upp oss. Stopp på sängjätten för att hämta Flisans säng och sedan Chilli där F beställde soffa :) Sista stoppet blev på Sko Punkten där jag inhandlade två par apsnygga stövlar. Ett par bruna i ridstövelmodell och ett par svarta med rundad tå och hög klack :) Nöjd!

Sen jag kom hem har en hel del tid, i vanlig ordning, spenderats framför datorn och tv'n. Kockade ugnsstekt kyckling och ris till middag och måste säga att det blev riktigt gott! Kan bara jag vill :)

Jaa, handlade lite smink idag också; en ögonbrynspenna och två ögonskuggor, en svart och en grön :)

Ska väl ta och börja tänka på refrängen snart kan jag tro då det är arbete i morgon igen. Tack och lov för att det är fredag, inte en dag för sent!

Nästa vecka blir en rolig vecka! Jag, Flisan och tre till från jobbet drar söderöver (Malmö) för att jobba och blir borta hela veckan. Jag kanske inte kunde bli gladare :D Ska bli riktigt skoj att se/göra nåt annat och så jäkla gött att bo på hotell, me like.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback