Tillbaka till brottsplatsen.


Back in Gotheburg!
Känns faktiskt rätt skönt även om jag inte haft nåt emot att stanna några dagar till. Dock lär vi snart få åka ner igen då Fb skaffat sig ytterligare 10 bostäder :)

Resan upp gick bra och jag och chefen hade det riktigt trevligt!

Sängen nu, underbart att ligga i sin egen säng! Hade ju dock inte gjort något om det legat någon bredvid mig . . . Får ta mig tusan ta tag i det där snart. Trivs ju inget vidare med att vara singel jag inte. Är ingen singel tjej, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Det man saknar mest är någon att dela alla vardagliga saker med. Ni vet, "vad ska vi äta till middag idag", "jaa ikväll är det den filmen på tv, ska vi se den?" med mera med mera. Tänk bara känslan av att helt utarbetad komma hem efter jobbet och se den man älskar sitta i soffan, kura ihop sig i hans famn och bara mysa. Åååh vad det känns som att det var länge sen! :/ Som sagt, får ta tag i det där nu.

Men men, inte idag och mest troligt inte i morgon heller, men snart (hoppas jag!)
Tills denne "prins charming" dyker upp får jag hålla till godo med mina drömmar och min bok, japp, så får det bli.

Nu blir det Wallander - Prästen tills jag somnar, tippar på att det inte kommer att dröja alltför länge.

Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback