Söndag.


Tycker om söndagar. Det är enda dagen i veckan som jag verkligen känner att jag kan slappna av på. Inga måsten, ingenting! Bara va! Om man så vill kan man strosa om kring i nattsärken hela dagen - utan att det gör nåt! Det gör jag förresten nu, eller jaa, jag sover ju iförd enbart trosor så man skulle väl kunna säga att jag klädde på mig då jag tog på mig t-shirten . . .

Ikea för hela slanten igår, eller i alla fall för en del av slantarna. Handlade en massa massa blockljus, nya handtag till alla skåp/lådor i köket, två hyllor till vardagsrummet, speglar, en pall och två mindre "bänkar" som jag nu satt ihop och placerat ute i hallen. Blev riktigt bra :)

Efter trippen i Bäckebol åkte vi till Kyrkbyn at Felicias där vi lastade in alla hennes saker och skruvade ihop det som skulle skruvas ihop. Östa Stillestorps nästa där jag hoppade av. Donade på med att sätta upp hyllor med mera till klockan var dags för fotboll. Kikade på matchen men blev enbart besviken :/ Huvva. Dock finns det ju fortfarande en mikroskopisk chans att de tar sig vidare men den chansen är som sagt var mikroskopisk! Blev uppe ett bra tag, tycker det är så gött att vara uppe bara för att man kan, för att man inte måste gå upp tidigt dägen efter. Hade tänt ljus i hela lägenheten, dukat fram lite godsaker och bara myste - GILLA!

Nu ska jag ta och kleta på mig ansiktet, ringa Per och höra om han har lite java att bju på och sedan bege mig dit :) Ikväll väntas finbesök i form av Flisan, Anton och Ludde som jag lovat att bjuda på mat, fisksoppa :)

So long.



En del av hallen, mitt projekt igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback