Snygg, sexig och singel!


. . . that's me! ;)

Underligt allt är. Känns nästan som att man lever i någon dålig version av "Skilda världar" eller nåt. Fattar inget ja men det kanske är lika bra?!

Är hemma och äter lite lunch som sötaste Tea kockat åt oss - taaack darling!

Känns som att det var länge sen jag hade nåt riktigt att se fram emot men nu lell! Först ut är lördagen då det är biobesök inplanerat, skoj :) Sen om precis en vecka idag är det dags att bege sig uppåt i landet igen för att rocka röv med alla godingar på F O R U M ! En månads nykterhet skall tas igen, en massa tid från godingarna skall tas igen, en hel evighet sen sist på Skalet skall tas igen - Som ni ser har jag en hel del att ta igen så let's go ALL IN!

Taggad till tusen som ni kan se, jisses. Lär måsta sjukskriva mig en månad efter den där helgen - och det kommer det säkerligen vara värt!


Dags att dra tillbaka på jobbet i guess.
Ny broka kom idag så jag har svidat om, kommer säkert gå mycket bättre att jobba nu ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska vara chafför ?

2009-10-28 @ 17:54:45
Postat av: Idaaa

Pappa du vill kanske? :)

2009-10-28 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback