Så var vi där igen . . .


Ännu en gång har jag insett att jag har alldeles för många bollar i luften för att det ens ska vara roligt. Visserligen är det lite utav mitt signum - alltid ha mycket på gång, många planer som smids etc! Har alltid tyckt att det varit gött att ha mycket att fundera på, mycket att planera/drömma om med mera. Har känts som lite lättare att klara av den grå vardagen då. Och det har funkat. Utan mina drömmar hade det varit tufft. Men nu känns det mest bara jobbigt! Har länge velat bli spådd och nu om nån gång känns det nästan livsnödvändigt! Skulle vara så skönt (även om allt en "spådam" säger kanske inte är 100% rätt) att få lite riktlinjer i tillvaron för just nu är allt bara ett enda stort kaos.

Ska ta och ringa my partner in crime Sophie i morgon och rådgöra lite.
Tror det behövs.

Just för tillfället ligger jag i sängen i lägenheten på Storgatan i Malmö där jag, Flisan och våra två kollegor Mackan och Therese befinner oss nu. Kom hit igår. Jobbade först på dan och var sedan på kvällen ut och åt på Lilla torget och blev återigen påmind om vilken supermysig stad Malmö är! Me like alot! Nån gång i mitt liv ska jag bo här, om så bara för någon månad så ska jag göra det!

Nu ska jag läsa lite om mannen i mitt liv innan det är dags att släcka. Ny dag borta i lägenheterna i morgon igen så det är bäst att man är pigg och allert! :)

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback