Raiiiiiin.


Regn, regn och åter regn.
Tur att jag har vilodag idag, hade nog kunnat bli aningens blött annars misstänker jag.

Seg är jag sen gårdagen. Tur jag inte intog något alkoholhaltigt, det hade varit katastrof idag som det känns nu. Blev väckt i morse av telefonen som ringde, en gammal tant som ringt fel. 5-10 minuter efter att hon lagt på ringer människan igen :/ Till saken hör att den här kvinnan ringde mig 4 gånger i fredags också. Börjar bli lite smått irriterad. En gång till och jag ska tvinga henne att upprepa numret hon slagit för att få henne att förstå att det är mitt nummer och inte hennes väninna . . . tanten i fråga tror nämligen att det inte är fel nummer som slagits utan att det är hennes telefon det är fel på. Ååh!

Men vad jag älskar "Run this town" med Jay-Z och Rihanna! Fantastisk.

Ska gå upp och fli ihop lite, klä på mig och sedan bege mig bort till Tea och Bella som huserar i Flisans lägenhet. Vi ska till Per och dricka kaffe, kan jag behöva en grå och trist dag som denna.

Behöver jag förresten nämna att träningsvärken är hemsk idag? Behöver jag säga att jag får skylla mig själv då jag inte stretchade igår? Guess not.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback