Over and out.


Fysiskt och psykiskt slut i kropp och själ . . .
Blev en lång arbetsdag idag och jag skulle ljuga om jag sa att det inte satt sina spår. En varm och välbehövlig dusch och sedan kinamat har jag avrundat denna dag med. Helt min melodi trots att kycklingspetten gärna fått smakat godare. Nåja, kan inte vinna jämt.

Nu blir det sussa och drömma om en fin pojke; En sån som gör mig glad. En sån som säger snälla saker. En sån som genom att bara säga hej kan få mig på strålande humör. En sån som är alldeles för långt bort för att det ens ska vara okej - precis EN SÅN pojke ska jag drömma om ;)
Puss på dig min goding!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: EN SÅN pojke

Det var vackert skrivit!

Det finns en sån pojke i detta avlånga land som drömmer om dig på nätterna med!

Han blir dessutom minst lika glad av ett hej från dig (Fint rim!) Din dialekt och dina fina ord! För att inte nämna alla fina bilder!

Puss o Kram

Pojken

2009-10-15 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback