Nöjd som!


Haft en bra dag idag, riktigt bra om jag tänker efter!
Trodde inte det i morse då jag blev väckt 20 över sju av att Flisan ringde . . . avskyr att försova mig! :/ Nåja, kom bara typ 5-10 minuter för sent så det var väl ganska okej ändå. Jobbat jobbat och faktiskt inte klagat alltför mycket. Då klockan slagit hemgång svidade jag om och satte "springa fort som fan" skorna på fötterna och påbörjade vandringen hemåt.

Tog faktiskt bara drygt 30 minuter att gå från stan och hem till mig, helt acceptabelt va!? :)
Lite situps och sen en välförtjänt dusch innan jag satte igång med matlagningen som dagen till ära blev köttfärspaj. Mums!

Saknar min familj gör jag, så in i helvete också! Fick mms av mamma igår på William och Marcus då de låg och sussade sött. Meeeen, mina små älsklingar! Längtar till nästa gång jag får träffa dom . . .

I morgon lät det som att det kunde bli en riktigt bra dag på jobbet. Två mellanstäd sedan möta upp chefen + anna och Nettan för att åka och kika på nya arbetskläder. Jag och Flisan har lämnat in önskemål om snickarbrallor, hängselsnickarbrallor :p Grymt är det!

Nu ska jag koka mig en kopp te och sedan läsa lite.
So long.

Joooodå, tänker på Dig gör jag också!
Irriterande att du tar upp så mycket plats i mitt huvud . . . har ju en massa andra viktiga saker som också måste få "göra sin röst hörd" där inne . . . Meeen, va fan, jag tror jag gillar det! :)


Kommentarer
Postat av: Silver surfer

Mmmmm tänker på dig också skall du veta lilla du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback