Kvällen.


Så var det kväll igen då. Dagarna går på tok för fort må jag säga . . . att veckodagarna går fort gör kanske inte så mycket, men om farten skulle saktas ner lite under helgen skulle jag inte bli ledsen.

Idag har jag varit rätt kreativ ändå. Tog det lite piano där i början, myste i soffan, laddade ner lite musik. Lyssnade igenom lite nya låtar med mera. Gick ner på Coop för att inhandla ingredienserna till den stundande middagen som dagen till ära blev fisksoppa ala. afterfish :) Träffade där på Coop först Lasse. Skoj att se honom, blir ju inte så ofta nu då han mer eller mindre emigrerat till Skåne-land och Danmark för att plugga. Sen träffade jag även på Tottes syster Caroline :) Kan man säga att man är hemma då man träffar folk man känner på affärn? :p

Lagade middag + efterrätt (fruksallad), tände en hel hop av ljus och dukade. Folket kom och tillsammans avnjöt vi en god måltid :) Riktigt trevligt var det, får se till att göra en repris av det inom kort!

Har försökt skriva en packlista inför den kommande veckan. VAD SKA JAG PACKA!? Vet ju inte alls hur dagarna kommer att se ut? Eller jo, vi kommer ju att jobba en jäkla massa men sen då? Kommer vi att gå ut och äta? Ska man ha med sig "finkläder"? Äh, vi fyller trunken så får vi helt enkelt se. Sitter och kikar på "Evan den allsmäktige" nu . . . mjaaa, sådär är den väl. Rätt rolig bitvis men ingen tio i topp. Det hoppas jag däremot att de filmer som jag håller på att tanka ner nu är; Wallander-Prästen och Transformers-Rise of the fallen. Åååh som jag längtat efter Transformers filmen, ettan var ju grymt jävla bra så jag hoppas att tvåan är ungefär lika.

Fick lite hjälp nu ikväll av Anton och Ludde att sätta upp de nya handtagen i köket. Tänka sig, bara genom några nya handtag blev det ett helt annat kök. Ser verkligen fram emot att komma hem på freda då alla kommer att vara utbytta (Ludde har lovat att kirra biffen under veckan :))

Nu ska jag lite smått börja packa innan det är dags att krypa till kojs.
Tidig uppstigning i morgon då Anton skulle komma och hämta mig straxt efter 7 . . .

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback