I've got soul but i'm not a soldier.


The Killers är ju riktigt grymma, fantastiskt!

Många bra låtar just nu, egentligen vill jag lyssna på musik dygnet runt men begränsar mig till marscherna till/från jobbet samt på jobbet. Skulle jag lyssna mer skulle jag tröttna på dom ganska omgående skulle jag gissa och det vill jag ju inte :p

Tips:

The Killers - All these things that i've done
Lady GaGa - Chilli'n
Miss Li - Bourgeois shangri-la
Erik Hassle - Don't bring flowers
Ison & Fille - Jag skrattar idag
Timbuktu, Supreme & Grega - Mammas gata
Brandi Carlile - The story

Dagen på jobbet har varit rätt okej, har dock varit i helvetet (Biskopsgården) och där såg det i vanlig ordning ut som helvetet själv. Jippie. Blev kvar i samma lägenhet hela dagen och är fortfarande inte helt klara. Ni kan ju gissa hur det såg ut?! Huvva.

Efter jobbet knatade jag bort på Carlings i Kompassen och hostade upp cashen för brallorna så nu är dom mina! :D Då jag redan hade på mig "springa/gå-fort-som-fan" outfiten begav jag mig hemåt direkt efter det.

Har nu ikväll haft Tea och Flisan här på besök :D Mina favvotjejer! <3 Myst med te och kikat på "Singing Bee celeb" och skrattat gott åt Tore ;p

Nu ska jag hoppa in i ducshen så jag tar mig upp i morgon igen och veckans sista morgonpromenad. Gött!

Natti.

Du gör mig bara förvirrad (!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback