Guitar Hero 5.


I morse blev jag väckt av Anton som ringde och frågade om jag ville följa med honom och Flisan på Ikea. Efter lite snabbt överläggande med mig själv svarade jag att jag kunde haka på. Upp och kirra nian sen bar det av till Kållered. Hittade grytlappar, ljus och en riktigt snyg . . . hum . . . korg (?) gjord av nån metall iaf, rund och ganska stor, hade tänkt fylla den med en massa stora härliga blockljus :)

Efter Ikea besöket blev det Jysk och sedan Chilli innan vi gav upp och åkte till Torslanda där jag och Flisan gick på Aleks och fikade. En tur med bilen med stopp på bland annat Expert för att lämna tillbaka en sladd och köpa nya Gh innan jag kom hem. Har sedan dess spelat, spelat och åter spelat. Skoj som fan är det ju men vet inte om jag är så jäkla nöjd med låtvalet . . . inte såååå mycket känt :/ Nåja, ett bra tidsfördriv är det ju alltid. Nästa tv-spel som ska köpas är alla gånger Band hero samt Gh Metallica, så de så!

Hade tänkt att jag skulle ha städat här nu ikväll men blev ju som sagt fast vi spelet så det har än så länge inte blivit nåt av det. Hum . . . undrar om jag kanske ska göra ett litet ryck nu innan det är dags att sussa. Är ju inte sååå trött än så det kanske är lika bra att göra något vettigt medans jag ändå är vaken.

För morgondagen är än så länge inget inplanerat. Får helt enkelt se vad som händer.

Städa var det ja . . . :/

So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback