Fredagsmys!


Idag är det fredag och i och med det fredagsmys!
Det är jag sannerligen värd efter att under hela veckan gått både till och från jobbet (med undantag för måndag morgon då jag tog spånken in). Benen värker, röven värker och jag gillart! Äntligen har jag kommit igång och det går åt rätt håll såg jag på vågen idag - neråt alltså :D

Kortdag på jobbet idag vilket kändes ganska skönt. Då jag kommit nästan till Wieselgren smet jag in för att unna mig 30 efterlängtade minuter i solariet. Gött va de! Har fan inte solat sen i maj så det är på tiden nu kan man säga.

Har varit lite i valet och kvalet nu ikväll om jag ska följa med mina kära ut och äta eller stanna hemma. Efter många om och men bestämde jag mig dock för en hemmakväll. Dels för att jag redan nu är ruskigt trött och dels för att jag i morgon bitti ska upp och göra högskoleprovet :/ Måste varit i något väldigt svagt ögonblick jag anmälde mig till det där, men men, nu är det gjort så det är väl bara att ta tjuren vid hornen antar jag.

Nä nu ska jag knata ner på Coop och se om det finns nåt mataktigt för mig där, börjar ju som bli lite småhungrig . . . samt att jag tror att jag ska unna mig lite godis att mumsa på till Idol. Jepp jepp, så får det bli.

So long.

Btw, i morgon ska jag ge mig själv en present för att jag gjort högskoleprovet, en sån här mössa;



Jag tycker att dom är riktigt jävla snygga!!
Belöningar är alltid bra ;)


Kommentarer
Postat av: Silver surfer

Snygg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback