Don't bring flowers after i'm dead.


Hemma på Östra Stillsetorpsg. igen då.
Tog 6:an bort till Eketrä för att spend some time med Tea och Bella. Gick och köpte mat som vi tog med oss till Pär. Tjöta en massa, kikade på kort från gamla tider och drack gött kaffe. 31:an bort till Slättardam där vi mötte Mackan och fick igen våra saker, därefter hem.

Helt okej kväll med trevligt sällskap!

Har pratat en del om forum, jisses så jag längtar! Dock är jag samtidigt lite nervös . . . har ju då inte druckit alkohol på över en månad och känner jag mig själv rätt då kommer jag att inta den % haltiga drycken som om det vore vatten för bästa möjliga effekt och det i sin tur har ju en tendens att antingen sluta i spya eller något annat mindre trevligt. MEN jag ska göra mitt bästa för att göra detta till ett forum värt att minnas! :)

Idag fyller förresten min minste bror Marcus fyra år! Liten börjar bli riktigt stor nu :) Grattis mitt hjärta! <3
Hum . . . undrar just vad han ska få i present då . . . (???)

Nä, nu blir det till att borsta gaddarna och sedan entra sänghalmen. Tidig uppstigning i morgon igen.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback