Date ma keringa.


Ikväll blire date heime hos keringa mi!
Ska äta middag samt en massa onyttigt, kika på Idol och prata skit - DET kallar jag fredagsmys! :D

Matchen igår var rolig, riktigt skoj! (Trots att Modo förlorade . . .) Mådde gött där jag satt me pöjkan; spanade in publiken, checkade matchen och mumsade Donalds (okeeej, Donalds är inte så gott men igår funkade det). Väl hemma igen blev det en kopp te och lite prat i telefonen med lite random folk :)

Jobbat idag. Jäkligt lugn dag måste jag säga. En snabbis på Frigga i morse för ett mellanstäd samt en arbetsorder därefter Köpman för 2 slutstäd och 4 arbetsordrar. Vore ju dumt att klaga. Vi i festkommiten har även haft möte idag. Trodde vi skulle köra fast men lyckades lösa en del frågetecken och komma på en massa bra idéer! Gött! Kommer nog bli riktigt lyckat det där hoppas jag :)

Nu ska jag slänga mig i duschen en snabbis innan det är dags att bege sig bort mot Eketrä och keringa.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback