Dans med svåra steg.


Har kommit fram till att livet är en dans med svåra steg.
Man tar sig igenom det men det krävs mycket framförallt VILJA!

Försöker dagligen rensa huvudet från alla tankar, funderingar och drömmar. Shit. Snart måste jag ge efter för vad jag vet ligger och trycker där inne. "Just do it" . Ska jag? Vad har jag att förlora? Olägligt är det. Passar inte alls in i min framtidsplan (framtidsplanen som sträcker sig ungefär sex månader framåt). Hum. Vad som än händer så SKA JAG genomföra min "plan", det kommer att bli bra och jag kommer att tycka om det!

Vill än så länge inte gå in på detaljer men ber er ändå kära läsare att hålla tummarna!
Det här kan bli en vändning, en bra sådan :)

Godnatt.

Tills nästa gång ber jag er ägna några minuter åt låten "Notes about freedom" - fantastisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback