Älskling, jag är hemma!


Hemma igen efter en mycket trevlig dag/kväll med mina kära :)

Började dagen med lite shopping tillsammans med Flisan, Tea och Bella. Hittade två par skor, ett "set" underkläder samt två ögonskuggor och en vit kajal. Gillar att spendera pengar uppenbarligen, framförallt på saker som gör mig glad, så som skor. Att jag däremot börjat handla smink är för mig en gåta. Jag som egentligen avskyr att göra det och drar mig verkligen för de gånger jag måste . . . Använder i regel inget mer än mascara och puder typ men har nu den senaste tiden börjat experimentera lite med ögonskuggor vilket jag finner väldigt skoj! Dagens klipp blev som sagt en vit kajal och två ögonskuggor; en knallrosa samt en vit. Ska försöka få så pass stort intresse som syster men för det krävs att hon lär mig lite tips och knep, vill du?

Eftermiddagen/kvällen har spenderats i Torslanda där vi hade överraskningsfest för Jonas som i morgon knatar över till 25 sträcket. Riktigt lyckat blev det då han inte hade en blekaste aning om att vi skulle vara där - sånt är ju alltid skoj! Ätit gott och träffat en massa roliga människor, både kända och okända :) Haha, det är ju faktiskt rätt skoj att umgås med folk som är fulla (till en viss gräns dock). De säger ju en hel del roliga saker måste jag säga. Känns gött nu att jag inte druckit en droppe ikväll - endast luktat lite på en öl, LUKTAT! Kommer antagligen i morgon tacka min lyckliga stjärna för det.

Nu ska jag tvätta av mig ansiktet och sedan krypa ner i bingen där det ska kikas på film. Fortsätter med Wallander som jag påbörjade igår :)

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback