9:e oktober 2009.


9:e oktober var det idag då, pappas födelsedag med andra ord :)
Hans 49:e för att vara exakt, GRATTIS bästaste du!

Låååång och slitsam dag idag på jobbet men, trots att det såg mörkt ut, tog även den slut och vi kunde stämpla ut. Tog en sväng i med förhoppningar om att hitta den perfekta stickade tröjan . . . hittade några bra kandidater men lät plånboken förbli stängd. Åkte istället hem, kilade in på Coop för att inhandla lite saker till min inplanerade middag, pizza. Mycket gott, blir lika förvånad varje gång jag lyckas tillaga något som smakar riktigt bra - kan jag alltså? :)

Riktigt mysigt har jag det här hemma! Har tänt en massa ljus, dukat upp alla nödvändigheter jag kan tänkas behöva på vardagsrumsbordet och mår bara allmänt gott! Faktiskt önskar jag inte ens att jag hade en bättre hälft just nu, klarar mig bra själv här jag och njuter verkligen! :)

I morgon ska två hösttjejer (med stövlar, kappor, baskrar - ja, hela baletten!), moi och Flisan, entra Ikea och de närliggade butikerna i Bäckebol. Ska faktiskt bli riktigt skoj. På min inköpslista står det ramar och ljus men känner jag mig själv rätt lär nog en del andra saker också slinka ner . . . Efter det blir det fika. Ska leta upp nåt mysigt ställe där man kan sitta länge, glo på folk, skvallra och njuta av en varm och go chai. (Jag röstar för Espressohouse i Arkaden Flisan, vad tror du? :p)

På måndag bär det av neråt landet. Ska bli så jäkla gött och längtar verkligen! :D

Håller på att ladda ner Rederiet, från scratch! Kommer att bli en perfekt underhållningen framöver :)

Nu ska jag återgå till tv'n och Idol.
So long!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback