1:a oktober.


Helt jävla slut var jag i morse då klockan ringde.
Fan måste ta och skärpa till mig med det här . . . funkar ju inte i längden heller!

Städat inne i stan hela dan idag, me like. Vid lunch följde jag med F på Paprika där hon köpte lunch sen gick vi och köpte en varsin chailatte. Den där chaigrejen har verkligen gjort stort intryck på mig. Kommer att bli min nya last, bergis.

Efter jobbet drog vi en repa i "femman". Shoppade plattång (som jag fick av kära syster - TACK!) sen hittade jag inte mindre än TVÅ set underkläder. Fan va nöjd man blir då man hittar underkläder som faktiskt passar och ser ut att sitta okej. Blir ju som glad då, händer ju inte varje dag om man säger så. Helvete, måste göra nåt drastiskt med min byst. Inte ska man väl som 22 åring måsta gå till barnavdelningen för att hitta underkläder som passar?! Kan väl aldrig tänka mig att det är så det ska va . . . Okej, riktigt så illa är det väl kanske inte men bra nog nära. Nån dag som sagt, nån dag.

Kockade pasta och köttfärssås idag till middag. Jag kan inte rå för det men faktiskt, jag blir stolt över mig själv varje gång jag lagar mat. Kan bero på att jag egentligen hatar att laga mat åt bara mig själv, ser det faktiskt nästan som meningslöst. Men det är ju som gött när det är gjort och jävligt fint att ha med sig matlåda på jobbet.

Har badat nu med karln min (Slash alltså). Dock blev vi inte kvar i vattnet så länge då det var så förbaskat varmt. När ska jag lära mig att hitta den perfekta temperaturen på badvatten??

Nu ska jag torka håret och sedan krypa ner i sängen.
I morgon är det helg - me like. Den ska spenderas i nykterhetens tecken och innehålla bland annat städ av lägenget samt (förhoppningsvis) bio besök och filmtittning med godingarna :)

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback