Spontan fylla och Bridget Jones.


Blev igår bjuden på middag hemma hos familjen Karlsson/Bernhardsson i Torslanda. Grillat kött, pommes, rotfruktsgratäng och sallad och till det ett gott rött vin :) Efterrätten bestod av Äppelpaj och vaniljsås, mums! Tack snälla ni för en riktigt god middag!

Fisk skjuts av snälla Ludde hem till Per där det bjöds på kaffe. Satt och lyssnade på en massa gamla låtar och fick plötsligt ett sånt sug efter en spontan fylla. Ringde de personen som möjligen kunde tänkas ha ett litet uns alkohol till salu men utan framgång tills vi får tag på Ludde som säger att han har en låda Lapin. Ölen levererades och jag och Per mådde gött :) Ringde Robert som även han kom och joinade med en jätteflaska vitt moserande. Hade riktigt skoj och blev uppe fram till sex i morse . . .

Har varit seg idag, seg som fan. Spelat lite Guitar Hero och insett att jag måste skärpa mig på den fronten, har tappat stinget lite :/ Läst en hel massa i boken om Nikki och sovit en sväng. Vid halv åtta snåret kom Flisan och Anton med pizza leverans, tack mina älsklingar!

Har nu packat väskan inför morgondagen då det återigen bar av ner mot Malmö. Gött faktiskt!

Nu ska jag spela lite mer GH innan det är dags att släcka ner.

Dagens:



Orättvist att den här lille ongen kan spela så jäkla bra då jag inte ens kommer ihåg ett enda akord . . . Dock har jag nu bestämt mig för att köpa en gitarr och sedan ha som nyårslöfte att lära mig spela på den, så de så!



Bjuder på en till bara för att han är så jäkla grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback