Sööööndag!


Måste återigen bara säga hur jäkla gött det är med söndagar!

I fredags var det mys ma keringa och Ludde. Kikade på Idol och sedan film, åt mat och onyttigheter och bara mådde gött :) Stannade sedan kvar för att inviga Flisans bäddsoffa - Betyg; helt okej!

Vaknade igår vid nio snåret av att darling baby kommer med en kopp te. Hu e ju bare för goo va! Slängde på mig kläderna och susade hem. Duschade och la ner lite extra tid på ansiktet då jag senare samma dag skulle träffa någon :) Mötte upp personen i fråga vid halv ett. Blev en lång och härlig promenad genom Slottsskogen och Botaniska, avslutade turen med kaffe. En kanon date från början till slut, hade verkligen jättetrevligt och tiden bara flög iväg! Hemma igen blev det ett snabbt ombyte, hämta upp Flisan och sedan ut till Torslanda för att köpa pizza på Tommys. Skräckfilms maraton resten av kvällen med bästaste tjejen! <3

Blev soffan på Eketrä även natten som var för min del. Frukost och film i morse då vi vaknade. Hem till mig för ombyte och sedan ut på en drygt 2 timmar lång promenad. Först upp på Ramberget för att beskåda utsikten och njuta av den vackra naturen som infunnit sig (löv överallt, nästan som att kliva in i en annan värld när man går igenom Keilers park!) sen en tur ner till Backaplan för att kika lite i butiker och dricka en chai. Hemma igen nu, ska ta itu med en massa tvätt och en storstädning av lägenheten - ser ut att behövas. Dock hänger jag inte läpp för det, känner mig så glad över lag just nu så inte ens tråkig städning kan sänka mitt humör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback