Soffläge.


Gillar min soffa, min svarta tresits - precis lagom för mig då jag ska mysa ;)

Ska till och ordna med alla bildmappar . . . jisses va in i helvete mycket bilder man har alltså, heeeelt sjukt! Drygt 100 mappar fyllda med bilder - sist jag gjorde en snabbkoll var det över 8000 stycken, tror nog jag är närmare 9000 nu då jag just tömde telefonen . . . Skoj vore det ju om man tog sig för och gjorde något vettigt med dom, typ framkallade, ramade in, satte upp på väggen, gjorde en scrapbook - you name it!

Så fort lönen trillat in på kontot är det jag som går och köper mig en extern hårddisk, skulle gråta blod om datorn kraschade och allt gick förlorat, HEMSKA TANKE! Som sagt, en extern hårddisk får det bli! Ska fan i mig kika efter en nu på direkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback