När?


Satt just och kikade igenom gamla forumbilder som folk lagt upp förutom den enorma längtan efter vårforum som uppstod var det också en fråga som etsade sig fast - När hinner folk med allt de gör?

Under alla de forum jag varit på har jag aldrig upplevt att vi hunnit ätit en gemensam måltid. Det finns liksom inte på världskartan, på sin höjd att man får lite sällskap där i köket då man håller på att bre en macka men that's it. Sen nästa fråga; när hinner man mysa ner sig i en soffa med täcket för att ta igen sig innan ex. afterskin? Enda gången jag suttit en nån av sofforna som finns i stugorna är under förfesten/efterfesten.

För mig/oss har det varit som så:

Maten:

Man har handlat lite mat, typ smör, bröd, kanske nåt pålägg och lite juice. Eventuellt att man kan köpa med sig typ korv och bröd. Men absolut inget mer avancerat eftersom man vet att det ändå inte kommer att bli uppätet. Räcker att det finns nån macka att tillgå då man kommer hem fyllehungrig på natten.

Vilandet:
Vila, vad är det? Är man på forum så är det fullt ös medvetslös! (Framförallt på vårforum då det i regel är kanonväder!) Man vaknar vid åtta snåret, går upp och tar sig något alkoholhaltigt dels för att det ju är forum och dels för att skjuta på den eventuella bakfyllan så länge som möjligt. Efter det första glaset vin eller vad det nu är är det bara att köra på igen. Mest troligt beger man sig till någon stuga på terassen där det finns uteplats att tillgå för solning, sång etc.

Jaa, det var väl egentligen bara dessa två punker jag hade funderingar kring. Helvete, nu blev jag sådär übertaggad igen (!!) Ååååh, varför ska det vara så långt kvar till april?????

Snart kommer Mackan, ska försöka mota bort min längtan efter forum med trevligt sällskap, film och godis.
Ses eventuellt senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback