Mitt i natta.


Hemma i soffan är det lugnt och stillsamt.
Kockade köttfärsfyllda tortillas med sallad och vitlöksdressing idag till middag, gött. Åt, slö kikade lite på Beck och läste klart "Heroin diaries". Helvete vilken bra bok! De sensate dagarna har jag förbjudit mig själv från att läsa så mycket då jag vill dra ut på njutningen så länge som möjligt . . .

Blir helt såld av sånna där böcker. Samma var det med boken om Slash. Jag blir helt tagen och önskar inget mer än att jag hade blivit född ett x antal år tidigare i USA. Coolt hade det varit! Nog för att rock 'n roll kan vara riktigt skitigt men jag kan ärligt säga att jag lätt hade kunnat levt det livet, vet inte varför egentligen då det, som sagt var, verkar vara riktigt skitigt men det är ändå nåt som tilltalar mig med det! Det är tufft och det är rock 'n roll!

I morgon blir det mest troligt ett stadsbesök med Flisan (såvida hon inte är alltför bakis) för lite shopping, dock är det endast två saker jag ska handla i morgon; The Dirt, Mötleys bok och en "skrivbok". Resten av shoppingen får vänta tills mamma anländer :)

På måndag eller tisdag är det återigen dags att lägga sig under nålen. Är inte klar än, en jäkla massa saker som ska dit innan det är färdigt (tänker dock inte avslöja något ännu). Gruvar mig faktiskt lite . . . idag var jag så jäkla bakis då jag kom dit så jag hann väl aldrig fatta att jag skulle va nervös. Dock vaknade jag till liv ganska snabbt då nålen kom på plats, satan va ont det gjorde på vissa partier (!!) och nästa gång lär det inte bli bättre - snarare sämre då det är ett än mer ömtåligt ställe som skall prydas. Meeeen, hard as som man är så fixar jag det! ;)

Sova nu så man tar sig upp i någorlunda bra tid i morgon.
So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback