Meningslös dag . . .


Sov ut idag, ordentligt också vill jag lova! Vaknade nog inte förrän närmare 1 - halv 2. Gött men samtidigt får jag lite små panik då jag sovit så länge. Känns som att man förstör så mycket av dagen. Å andra sidan hade jag inget inplanerat så det gjorde väl inget. Kirrade frukost som jag tog med mig ut till soffan där jag sedan bäddade ner mig under ett täcke och kikade på film - "Because i said so". Helt okej.

Svidade på mig de tighta svarta och snörade på mig de snabba blå och begav mig ut på en liten powerwalk/löptur bort till Eketrä. Rätt bra tempo idag, känner mig rätt nöjd. Precis då jag kommer in i trapphuset och just ringt på Flisans dörr kommer även Per :) Vi två blir sedan bjudna på pasta carbonara - tack älskling! Blev sedan en massa tjöt om allt och inget innan jag och P slutligen bestämde oss för att bege oss hemåt.

Sitter nu hemma i soffan och förbannat OK/Q8 här på Wieselgren att de inte har öppet längre . . . har EN snus kvar i dosan att tillgå . . . jippie . . . Visst, om det verkligen skulle vara panik skulle man väl kunna bege sig bort till Statoil vid Eriksberg (eller vad fan det nu kallas där) men vem fan orkar det?! Nä, får helt enkelt vänta tills i morgon bitti då min vän här på hörnet öppnar.

Förresten har jag funderat över det här jag skrev igår, att jag ska bjuda på ett youtube klipp varje dag . . . tror jag måste ändra mig lite där. Jag lovar att bjuda på något, så kan vi säga! Om det sedan blir en film, bild eller nåt annat får vi sedan se :)

Dagens film iaf:




Laleh - Bjurö Klubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback