Med Kenny och Mackan.


Nyss hemkommen efter en kväll i Slättadamm hemma hos Mackan tillsammans med honom och Kenny. Mycket trevligt med god mat, onyttigt godis, rätt okej film och en hel del prat. TACK pojkar, behövdes! Kunde äntligen skingra tankarna lite . . . finaly . . .

Rätt lugn dag på jobbet idag. Då Flisan hade intro i repan föreföll det sig som så att jag var ensam städare idag. Dock helt okej då jag endast hade en slutstäd och 5 arbetsordrar. Var klar med allt vid 12. Åkte in och snackade lite skit på kontoret. Lunchade. Hjälpte Tobbe lite på hotellet och avslutade dagen med ett möte med "festkommiten". Vore dumt att klaga.

Rejäl powerwalk hem. Har fått in ett ruskigt bra steg nu kan jag ärligt säga. Nästan så att jag tror att jag hädanefter ska utöka sträckan lite på hemvägen. Powerwalk en vecka till innan vi beger oss in på löpningen på riktigt. Skulle nog klara det nu också (intalar jag mig själv) men tycker faktiskt att det är riktigt gött att gå - i RASK takt (!!)

Näää, lite ansiktstvätt och tandborstning och fröken Norling är redo för sängen. Frukostmöte (hotellfrukost!) i morgon på jobbet, ses fram emot!
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback