Måndag 2009-11-16.


Hemma igen då, skönt.
Var lite halv kämpigt att ta sig upp i morse men tillslut. Lite överläggning med mig själv och jag bestlutade mig för att ta vagnen istället för apostlahästarna in till jobbet idag. Dåligt i know men jag var helt enkelt för trött.

Rätt lugn dag idag med lättsamma städ, tackar vi för! Vid lunch kom Mackan med presenter åt oss; kniv, hammare, måttband och en skruvmejsel med en massa bitsar :D Haha, nu lell kan vi fixa det mesta jag och Fritz! Då klockan slagit hemgång sakrade jag och F ihop oss och stack ner på gymet för några minuter i värmen. Äntligen gav det resultat! Powerwalk hem och här sitter jag nu, vid datorn.

Tror bestämt att jag ska gå och tappa upp ett bad nu innan jag börjar med middagsbestyren. Känns som att jag kan behöva det; dels för att jag är rätt seg i kroppen och dels för att jag har luktat godare . . .

I morgon bär det av neråt Skåne och Malmö. Ska bli gött att komma iväg en sväng! Så morgondagen inleds först med 15 minuter i solariet och följs därefter av hotell frukost med Flisan och Mackan. Återigen vore det dumt att klaga :) En liten minus sak med hela Malmögrejen är dock att det inte fanns ett enda hotellrum eller lägenhet ledig så vi kommer att bli tvugna att bo i de lägenheter vi ska inreda . . . trist men vad gör man.

Helt okej tvkväll ikväll såg jag dessutom; först ut är "Halv åtta hos mig" som börjar, ja halv åtta, på fyran. Därefter följer "Ullared" klockan åtta på femman och slutligen klockan nio är det "Mamma till en mördare". Alltså vet ni var ni finner mig mellan 19.30-22.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback