Iiiidol -09.


Fredag = fredgsmys och Idol.
För min del innefattar fredagsmyset ett glas vin (som jag nu ska gå och tappa upp) och en massa tända ljus :) Me like! Ludde är på intågande, typ en dusch och rakning bort. Ska bli skoj att träffa honom, känns som att det var hur länge sen som helst som vi umgicks jag och min lille Ludde . . . inte bra, måste bli ändring på!

Men hur fan ser Stenmark ut now days då!?

Veckan i Malmö har bara flugit förbi och plötsligt var det fredag och hemgång igen. Gött å va där nere, bekvämt skulle man kunna säga! Dock blir man fakiskt less på att äta ute varje dag. Saknar den hederliga falukorven . . .  Dock ska jag nog kunna överleva en vecka till i lyxen :p

I morgon hade jag tänkt, om vädret tillåter, att ta mig en liten löptur in till centrum där jag ska spendera ytterligare 15 minuter i värmen (Gud nåde om solfuckingexemen kommer till baka!).

Nä, måste fokusera på Idol och det där vinet nu, återkommer senare med Dagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback