Fredag!


FINALY!
Fredag, hur gött är inte det då?! Dock känns det som att den här veckan har gått ruskigt snabbt så man ska väl egentligen inte klaga men ändå. Fredagar är bra dagar, så även denna trots att det är den 13:onde. Har än så länge inte märkt av någon form av otru, snarare tvärtom! Började dagen med en rejäl hotellfrukost tillsammans med chefen, Flisan, Anna och Nettan. Därefter möte fram till elva. Ett sätd på Götaplatsen, tillbaka till kontoret där vi mötte upp A och N. Korsgatan för två mellanstäd och slutligen shopping (!!) Kan villigt erkänna att det inte alls var så dumt att knata omkring där inne i femman, letandes kläder och få betalt - samt att de kläder som inhandlades betalades av Företags bostäder :) (Köpte en lite tjockare munkjacka, en t-shirt och två långärmade t-shirts att ha i arbetet). Tillbaka på kontoret blev det fika och prat med de andra innan utstämpling. F och jag bestämde oss för att unna oss lite fredagslyx och svängde därför in på gymmet på hotellet för 15 minuters kvalitetstid i solariet - vilket solarie sen, två gånger i Svensta ger samma effekt som en gång i det där!

Hemma nu, sitter i soffan och känner oset av svett blandat med solarielukt. Äckligt tänker ni, gött tänker jag. Inte lukten kanske men vetskapen om att lukten finns där av en bra anledning gör att det är "tillfredsställande".

Nu ska jag slänga mig i duschen, gå igenom kylen och se vad som finns att använda på pizzan det är tänkt att jag, Flisan, Kenny och Mackan ska baka. Hum . . . köttfärs tror jag nog att det blir . . . kanske ska göra en "Pelle och Ida" pizza, var verkligen inte igår. En sån får det bli! :D

Förresten har jag funderat över hur jag kan göra min blogg lite mer unik (förutom en ny header etc) och kom på idén att varje dag (eller så ofta jag skriver) bjuda på ett youtube klipp. Nu kan jag dock inte lova att jag kommer att hålla detta men ska göra mitt bästa i alla fall :)

Dagen klipp:





Asha Ali - The time is now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback