091110 - 22:22


Lägenheten - vardagsrummet - soffan; the place to be.

Dagen på jobbet har varit okej, har dock fortfarande haft obehagliga svettattacker och illamående känsla i magen efter helgen (dock fortfarande lätt värt det!)

Fick en trevlig nyhet av chefen i eftermiddags innan vi skulle bege oss hemåt. Nya anställningspapper, papper som nu gjort oss till fast anställda! Känns otroligt gött faktiskt då det ger lite ekonomiska fördelar :) Gött enna! Jag och Flisan tog tillfället i akt och passade på att fira det hela med ett glas rött och mat hemma hos F. Riktigt mys! Så länge sen bara hon och jag umgicks en kväll efter jobbet, minns inte sist :/ Måste ändras på!

Har fortfarande en enorm hemlängtan. Vet inte vad det var som hände. I vanliga fall brukar det räcka med att vara hem en sväng för att dämpa den Jämtlands längtan jag annars går omkring med - den här gången gick det inte riktigt . . . Tur att älskade mamma kommer ner och hälsar på mig snar; torsdagen den 10/12 kommer hon och stannar sen över helgen :D Ska bli sååå mys! Gå omkring och mysa på stan ska vi göra, dricka vin, prata skit, besöka Liseberg och en massa annat skoj! Sen efter det är det ju faktiskt inte så länge kvar tills vi beger oss hemåt igen för att fira jul/nyår. Förhoppningarna är att kunna åka hem den 19:e december och sedan stanna till den 3:e januari - skulle vara underbart!

Förresten så ska vi, jag och Flisan (samt två till från jobbet) mest troligt åka ner till Malmö igen nästa vecka samt veckan därpå, skoj skoj! Hade då tänkt passa på att stanna kvar över helgen (iaf jag, Flisan ska på kryssning) och hälsa på Sonja som det var alldeles för länge sedan jag träffade. Skulle vara riktigt skoj! :)

Nu ska jag tvätta mig och borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken "Så dumt" av Mia Törnblom, verkar vara riktigt bra!

Bjuder på en underbar låt för er att njuta av tills nästa gång vi ses;




Placebo - Running up that hill
Fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback