Varför?


Nu måste jag faktiskt kritisera er mina kära läsare, varför är ni så förbaskat dåliga på att kommentera!?
Visst, inläggen kanske inte är så intressanta men ni läser ju . . . vad vill ni läsa om? Ge mig en massa förslag - kom igen!

Uppe i Kvissle härjade magsjukan så det blev ingen tripp dit. Skulle väl va min tur de att åka på nåt sånt nu alldeles innan man ska åka. Tack men NEJ TACK! Ist'llet har jag varit hemma och gjort . . . inget. Absolut inget, eller jo, pratat i telefonen (som vanligt) men inget, så att säga, vettigt här hemma. Får ta itu med det i morgon, såvida ryggen är med på noterna då alltså. Dessutom så ska jag klippa mig i morgon också, snällaste Angelica har lovat att ta itu med mitt skatbo - tack sötaste du :)

Har funderat lite över vad jag ska packa nu inför vår lilla tripp. Hum, svårt det där då man inte ver vad det blir för väder. Helst vill man ju bara slänga ner en massa sommakläder men som det lät hade det regnat idag och inte varit så vidare värst varmt, hum :/ Jaja, känner jag mig själv rätt, vilket jag egentligen borde göra efter 22 år, så lär väskan bli mer än fullpackad med en salig blandning av kläder. Som vanligt.

Förresten, en sak har jag ju gjort, eller nej, två saker har jag gjort som varit ganska vettiga i alla fall. Det första var att jag gav mina naglar en omgång med både fil och lack och det andra var att jag letade fram min epilator och gick lös på benen. Känner mig genast mycket fräschare faktiskt :) Blir väl en sväng med hyveln också för att få till det där "barn-rumps-lena-benen" men tills vidare får detta räcka.


Ååååh, ge mig tisdag nu nu nu nu!
Helst nyss, shit vad jag längtar, ska bli så satans jävla roligt alltså, kan knappt tro att det är sant att det typ bara är en dag kvar tills vi åker -  Y E S ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback