Lista.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Idag kommer jag att tillbringa minst två timmar med min syster :)

Hur lång är du?
Typ från fötterna upp till huvudet (175).

Vilken är den senaste filmen du sett?
Eurptrip - börjar kunna den där filmen riktigt bra nu, haha!

Vem ringde du senast?
Hum . . . det var Ludde det :)

Vem ringde dig senast?
Felicia ringde alldeles nyss.

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Go natt hjärtat ;-)

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på. Såvida det inte är något jätteviktigt kan jag skicka sms annars ringer jag. Ringer över lag väldigt mycket.

Vilken ögonfärg har du?
Blåa.

Vilken är din favoritplats?
Helt seriöst måste jag nog skriva Göteborg, underbara ställe!

Vilken plats föredrar du minst?
Svenstavik, ångestladdat ställe :/

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio år är jag egen företagare, gift och har barn. Bor förhoppningsvis i någon större stad i ett hus jag varit med och ddesignat själv.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var i söndags då vi var hemma hos Ludde och Antons föräldrar och fikade. Haham skrattattackerna avlöste varandra!

Hur stor är din säng?
Hum, nu är jag inte säker på om den är 160 eller 180 cm . . .

Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har två stycken bärbara.

Hur många kuddar har du i sängen?
4 stycken som skalla användas vid sömn och 4 stycken som är till för prydnad.

Hur många landskap har du bott i?
Ett, snart två :D

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i skor, det ser fräscht och snyggt ut, framförallt om det är i skor som är ganska öppna (dock krävs det då att man fixat fötterna!).

Är du social?
Alla gånger, gillar liksom att höra min egen röst . . . eller nåt ;p

Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerrys Cookie Dough, mumma!

Vilken är din favoritefterrätt?
Jadu, sötsaker över lag är ju min melodi. Det mesta funkar.

Tycker du om kinamat?
Ohja, fina grejer de!

Tycker du om kaffe?
Kan sitta fint med en kopp emellanåt.

Röker du?
Tyvärr ja . . . ska sluta med det där nu, är verkligen inte fräscht och inte direkt hälsosamt heller.

Vill du ha barn?
Jaaa de vill jag ha!

Föredrar du havet eller en bassäng?
Måste nog säga bassäng, fast ibland kan det vara rätt härligt i havet också.

Vad spenderar du helst pengar på?
Mest mig själv; kläder, skor . . . en massa massa saker.

Äger du dyrbara smycken?
Dyrbara är ju ett rätt så relativt begrepp, men nåt finns det kanske.

Vem är den roligaste människan du känner?
Jonas Hällberg tillhör en av de roligaste, lätt.

Vad har du för ringsignal?
Looptroop - Chana Masala.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Täcket som jag har över mig är rött med vita mönster.

Flirtar du mycket?
Vill jag inte påstå. Jag brukar inte behöva flirta speciellt mycket, räcker med att jag är mig själv :)

Vilken var den senaste boken du läste?
Oj, det minns jag faktiskt inte.

När var du i kyrkan senast?
Hum . . . är osäker på om jag varit i kyrkan sedan farmors begravning förra året . . . tror fan inte det.

Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Totte och Ludde gjorde något riktigt speciellt då de kom upp och överraskade oss förra helgen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback