Trött som ett jävla as!


Va nöjd man blir över sig själv då . . . vaknade straxt innan fyra i morse, hungrig som ett jävla as. Försökte förbise det och somna om igen men icke! Helt omöjligt. Magen och hungern vann tillslut och jag masade mig upp och bredde några mackor. Sen var jag pigg. Kikade på nåt avsnitt av Grannfejden . . . fortfarande ingen trötthet. Kikade Facebook men där var det lika dött som i graven då jag var den enda av mina 410 vänner var online. Damn.

Nåja, nu har folket runt omkring mig börjat vakna till liv, 1-0 till dom. Trist läge för mig då som nu börjar känna av tröttheten på riktigt. Den smyger sig, sakta men säkert, på. Kanske ska ta en powernap innan det är dags att ta itu med dagens sysslor; städa lägenheten inför Koffes besök samt tvätta en massa massa och sist men inte minst åka till Rätan för att kika på nån musikal. Puh.

By the way så har jag nu ringt Telia så från och med i morgon kommer min nya abonnemangsform stavas Telia mobil fastpris. Både jag och han i andra änden var rörande överens om att detta skulle komma att bli mer lönsamt för min plånbok, cirka 700 spänn billigare faktiskt (!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback