Tighta uppdateringar.


Tight mellan uppdateringarna nu folks, det gillar ni va? ;p
Jag gillar det i alla fall för då har jag nåt att göra, det har jag visserligen ändå men detta är ju ändå snäppet roligare än att städa och tvätta som jag annars skulle ha gjort.


Har tjötat lite med Totte nu, alltid trevligt att prata i telefon, tycker i alla fall jag! :)

Annars då, ska slänga mig i duschen nu och sen följa med Emma upp till momma en sväng i hopp om att bli bjuden på lite fika, det behöver min mage. Den är fortfarande hungrig, förstår inte vad felet är . . . kan hända att det har blivit för lite fett de senaste dagarna, för lite chili cheese exempelvis. Kan nog vara så.
På tal om chili cheese förresten, Jonas godingen kommer inte att vara hemma då vi kommer ner . . . jag är ledsen! Han ska ut och åka båt i Skagen. Hade inte haft nåt emot att följa med, verkligen inte, men det får bli en annan gång. Har ju en massa andra saker att se fram emot istället, Liseberg, hojåkning med mera med mera. De sakerna har jag ju faktiskt inte heller något emot :)



Duschen nästa. Kan nästan slå vad om att så fort jag ställt mig under vattnet kommer min telefon att ringa och jag kan sätta en rätt stor slant på att det kommer att vara Felicia. Nån som sätter emot?


Jaja, upp till bevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback