Smärta var ordet.


Rygghelvetesjävlar!!
Finns det nåt som jag verkligen ogillar så är det att ha ont i ryggen. Fan säger jag bara, fan! Måste ha legat konstigt eller nåt i natt för hela dagen idag har varit en stor pers, och nu på eftermiddagen har det blivit värre :/ Inte tycka om. Får hoppas att det är något bättre tills i morgon.

Blev en massa sola för min del i fredags, låg ute precis hela dagen, gött!
Joinade mamma till staden för att storhandla lite och blev sedan bjuden på middag hemma hos dom. Packade ihop lite saker och begav mig till Rätan. Umgicks med la familia och hade trevligt. Igår bjöds det återigen på fin fint väder så det blev lite solning, tvätt av bilen och sist men absolut inte minst ett besök hos Ola i Vemdalen för att få hjälp att koppla in ljudet. Ola kirrade biffen ruskigt snabbt och med ett stort leende på läpparna kunde sedan jag och syster dunka hemåt ;p Helt seriöst, är inte mycket som slår bra ljud i bilen inte, hur gött som helst ju! Hemma på Gröngatan var det dags för matlagning och klockan halv åtta kom Ingvar och joinade, han hade tom. med en present till mig; en flarra rötjut och After eight - bra goo han är! Åt underbart gott och hade trevligt. Kvällen avslutades med ett långt och härligt telefonsamtal och sedan korsord innan det var godnatt.


Idag har det varit rätt lugnt hos fröken Norling. Varit ute på promenad med Robin och Frasse. Druckit kaffe hos Robin och prata en massa med honom. Träffade mina älskade Handsjöjäntor en sväng och liftade med dom hem. Åt middag och for sedan hem hit till Svensta. Hade nu tänkt städa lite men med tanke på ryggjävlen så tror jag nog att jag skippar det och hoppas på bättre lycka i morgon istället.


Förresten så är det mindre än TVÅ dagar kvar tills vi åker nu, jävlar anamma så skoj det ska bli! :D


Hadé.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback