Morgon i Svenstavik.


God morgon god morgon!
Vaknade vid halv sju i morse och har sedan dess inte kunnat somna om. Fan va less jag blir då detta händer. Varför kan man inte få va såhär pigg då man ska upp och jobba istället?
Konstigt.

Natten har varit sådär, vaknat stup i ett på grund av elendet där bak (ryggen alltså), att vända sig från höger till vänster sida var en hel veteskap. Usch. Dock är det bättre nu, mycket bättre, kan ju nästan till och med stå upprätt :) Så i morgon lär jag nog vara helt återställd skulle jag tro.

Vad har dagen att bjuda på då?
För det första ska jag duscha och ställa mig i ordning lite för att sedan åka in till staden och hämta Emma samt se om jag hittar nån fräsch bikini. Därefter blir det hem igen för att städa städa och packa och slutligen åker vi nog till Rätan för att sedan i morgon åka vidare mot GÖTEBORG! :D

Nä nu ska jag lägga på en rem, höres!


Kommentarer
Postat av: felicia

lät riktigt härligt att åka till göteborg, min bror tar turen till sthlm på onsdag, jag kan lova att jag är tiktigt avundsjuk! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback