Listos.


Ditt äldsta hångel? Oj . . . runt 30 kanske (?)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 stycken.
När kramade du någon sist? Igår då vi sa hejdå till alla godingarna.
Saknar du någon speciell person? Saknar en massa speciella personer.
Har du svårt för att bli kär? Mjaa, att bli kär är nog för mig ganska lätt men att bli riktigt kär, det är fan svårt.
kysste/hånglade du med någon sist? "Kysste" Ludde på kinden innan vi skulle åka.
Ångrar du det? Hell no!
Är du singel? Japp.
När fick du senast en komplimang? Igår. Ludde "Ni e la för goooa!" :)
Har du hånglat med någon av samma kön? Haha, jodå :p

HAR DU NÅGONSIN:
Varit
medvetslös: Njaa, inte medvetslös som i medvetslös men det har ju hänt att man fått i sig lite för mycket alkohol och sedan varit okontaktbar.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja usch ja.
Hånglat med fler än 50 pers: At the same time?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?: Vadå, att vidga sina vyer är väl aldrig fel?
Gjort något riktigt dumt? Det är väl en defenitionsfråga men jo, det har jag nog.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Faktiskt, nyår är överskattat.
Åkt ambulans? Nix.
Gjort nåt olagligt? I princip varje gång jag kör bil.
Blivit polisanmäld? Nää det har jag lyckats klara mig undan.
Slagit ner någon? Inte slagit ner någon men slagits.
Skämts över dina föräldrar? Har väl hänt.
Skämts över dig själv? Mmm . . .
Tar du droger? Jo i form av nikotin och alkohol.
Dricker du? Om tillfälle bjuds.
Varit kär? Ohja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Det också.
Är du ensam nu? Jaa, fy satan så trist!
Vill du gifta dig? Alla gånger, stort och påkostat ska de va!
Vill du ha barn? Mmm.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Felicia my love <3
Såg dig gråta? En hel del människor i Götet.
Fick dig att gråta? Eeh . . . jag själv?
Du delade en cigg med? Fellan.
Du gick på bio med? Mamma, Emma och Karin var det nog.
Skällde på dig? Emma kanske.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej nej, men det var bra nära igår då vi skulle åka hem :/
Kramat någon? Ja!
Pussat någon? Yes!
Köpt någonting? Jo, det senaste var nog snus.
Sjungit? Haha, ohja, jag och F hade konsert igår i bilen.
Saknat någon? Saknar mina godingar nere i södern.
Haft sex? Pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback