Jodå.


Jo, jag är hemma.
Jag tycker inte om det och tänker verkligen inte säga att det är skönt eller nåt i stil med "borta bra men hemma bäst". Icke.

Har hur som haver haft ännu en underbar vistelse nere i Götet. Dock en aningens kort kanske . . . Men det var skoj så länge det varade :) Tack ännu en gång mina godingar som förgyller mina dagar - ni är guld värda!
En riktig uppdatering om vår lilla tripp kommer i morgon, nu är jag alldeles för trött för något sådant.

I morgon ska jag påbörja min komma-i-form-igen samt ta-tag-i-saker vecka/månad(er).
Komma i form igen ja . . . hur ska det gå. Min mage har haft roligt, det syns. Det sätter sina spår må jag säga, ska som sagt ta itu med det i morgon. Ska nog gå bra, motivationen är på topp! :D Sen det där med att ta tag i saker; a(nal)-kassan ska kirras, jobb skall letas och sökas, lägenheten ska jag börja plocka ur och annonser ska ut på Blocket.

Jag har det jag gör som ni kanske hör? (Haha, lite rim där också).
Nämen seriöst, måste fixa mitt liv nu så jag kan ge mig av härifrån så fort som möjligt. Det är ett måste.

Jaja, kika lite på Bröllopsduellen nu innan det är dags att sussa.
Godnatt folket.


"De henne, de e karln min de!"
"De henne, de e kvinna mi de!"
"Allt de henne som da si, de e mitt de, å allt som da int si, de e också mitt!"

Bara så ni vet liksom :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback