Ja je säg då de.


Allt blir inte alltid som man tänkt . . . man vet heller aldrig vad som komma skall.
Tur de antar jag.

Utgången igår var rolig, lite lessam där på slutet men det styrde Totte och Jonas upp med en massa gotta från Burger King :) Vägen till kvinnans hjärta var genom magen va? Eller hur var det nu igen.
Sussade sött hemma hos Coffe tillsammans med honom, Felicia, Totte och Jonas.

Idag har det hittills varit lugnt. Skrattat så tårarna runnit, begått mitt livs största misstag (?) och ätit en massa massa chili chees. Sitter nu hemma hos Coffe igen, bara ja vaken, trist läge. Väntar på Luddit som ska komma hit och ta med mig ut på en hoj tur :D Hans bror jobbar tydligen på Honda och kunde fixa så vi fick låna nåt fräckt att åka på. Blidde tydligen det bästa dom hade inne. Mmm, sånt gillas!

Nä, nu ska jag vara lite snäll och städa ihop lit här hos unge herr C. Det är inte mer än rätt att jag gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback