Hummm . . .


Blir lite fundersam nu . . .
Har varit lite brydd över att min mobilräkning nu på senaste tiden blivit betydligt högre än den tidigare varit. Svaret på min fråga är; alla som jag ringer till har inte Telia. Smart Norling. Jag har varit nöjd med mitt abonnemang tidigare, har funkat för mig då de flesta jag ringt till har Telia/Halebop. Men nu då jag vidgat vyerna och skaffat en hel hop av vänner som har ex. Tele2 (eller vad det nu heter) etc så blir jag lite fundersam som sagt. Måste nog nästan ringa till Telia i morgon och fråga om det är möjligt att byta mitt Telia mobil till vänner till Telia mobil fastpris privat. Tror att det skulle vara lite mera lönsamt för mig. Då betalar man 599 kr i månaden och ringer sedan gratis till ALLA. Eller ja, man har 3000 samtalsminuter/månad och 3000 fria sms samt mms/månad. Inte ens jag kan överskrida det antalet, varken i tal eller skrift.

Detta måste vara lönsammare för mig, det bara måste det!
Får ta tag i det där i morgon nu ska jag slänga mig i bingen och lösa lite korsord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback