Hinner inte med.


Gosh!
Hinner knappt med i min egen takt längre, allt går så fort - me like!
Har verkligen inga planer på att sätta ner bromsen, nu är det fan i mig bara att köra på alltså! :D

Känns så underbart bra att Felicia kommer att finnas vid min sida, utan varken henne eller Emma vette huen om jag hade ens velat tänka på att genomföra mina planer. Tror knappast det. Men nu är det som det är och jag är lyckligast i hela världen! Konstigt hur saker och ting kan förändras egentligen . . . för bara någon månad sedan var allt bara piss och jag var på vippen att kasta in handduken, men tack vare att jag offrade lite blod, svett och tårar står jag nu här idag och kan känna mig jävligt stolt över mig själv :D

Nu kommer snart mamma och hämtar upp mig, vi ska åka på dagis och grilla med mina små älsklingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback